torsdag 1. november 2007

Å lese andre sine bloggar

Eg er ein stor beundrar av bloggen Bookhouse girls. Det var den første bokbloggen eg las. Eg fekk tips av ein lånar (takk, Astri!), og har lese bloggen jamnleg sidan eg oppdaga han. Siri skriv godt om bøkene ho har lese, og får meg svært ofte til å setje dei på eiga leseliste. Men sjølv om innlegget er godt skrive, er det slett ikkje alltid eg er samd med henne i begeistringa for ei bok. Men av og til fell smaken saman. No sist var det Audrey Niffeneggers Den tidsreisendes kvinne (Aschehoug 2006). Innlegget til Siri var det som fekk meg til å låne boka, og eg vart bergteken. Og sjølv eg, som nesten aldri kjøper bøker, er samd i at dette er ei eige-sjølv-bok. Ho står herved på ønskelista mi til jul.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så fint med nye innlegg! :-)

Bookhouse girls er en veldig fin bokblogg. Helt, helt enig! Og heller ikke jeg har alltid sammenfallende boksmak som henne, men når jeg tenker etter - så tror jeg ikke jeg har helt sammenfallende boksmak med noen! He, he. Så DET gjør ingen ting. Heller tvert i mot. Når det er en bok andre har elsket og skriver om den, så får jeg jo med meg det perspektivet selv om jeg ikke digger boka i like stor grad. Evt. motsatt, selvsagt. Og bare det synes jeg er verdt det å lese andres anbefalinger for.

Jeg kjenner jeg også ble nysgjerrig på denne Niffenegger nå. Jeg ser den har kommet i pocket også, så budsjettet burde vel kunne klare det.

Skal, skal ikke, skal, skal ikke... ;-)

Anonym sa...

Definitivt ei god bok! Lurer på om ikke jeg blogget den etter at jeg hadde lest den... Hum...

Anonym sa...

Ok! Da skal jeg. Siden den definitivt er ei god bok. ;-)

Det er virkelig givende og morsomt å få boktips på "bloggmåten"! Takk damer!