fredag 30. november 2007

Skumle anbefalingar

No har Barbara Kingsolvers Gifttreet lege i har-lyst-å-lese-hylla mi sidan i sommar. Eg lånte henne fordi eg hadde lyst til å lese henne. Det har blitt nokre fornyingar. For eg har liksom ikkje heilt visst om eg skulle tore å starte likevel. Siri på Bookhouse girls har skrive at dette er ei av dei beste bøkene ho har lese. Og dermed fekk eg jo lyst til å lese henne. Men så er det det der med forventningar, då. Tenk om eg ikkje skulle like henne fordi eg hadde for høge forventningar til henne? Så ho har altså blitt liggande. Og kvar gong det var tid for å starte på ei ny bok, heldt eg henne i handa og tenkte: Skal eg starte på denne, tru? Men nei: Torer ikkje! Men no har motet endeleg kome, og eg har starta. Og det er eg verkeleg glad for! Eg er bare eit par kapittel i veg, men det er ei fascinerande forteljing.

4 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Jeg er helt enig - det er nesten litt dumt å skamrose noe som jeg har gjort med Gifttreet, for det kan gjøre at folk legger boka litt på is. Godt du liker den så langt i alle fall.

Tove sa...

Og no har eg bare 100 sider igjen, og er like nøgd. Havnar nok på favoritt-lista mi denne. Så skamros er nok ikkje så dumt - bare ein får det litt på avstand... :-)

Astri Ulland sa...

Nå har jeg lest de første 6 sidene, og notert 4 fantastiske setninger som ga meg frydefulle bobler i brystet! Og boka er ikke å få kjøpt verken i norske antikvariat eller Bokkilden. For siden dere sier at den holder helt ut, kjenner jeg behov for å eie og krysse i margen!

'Denne skogen eter seg selv og lever evig'

Makeløst!