torsdag 3. april 2008

Ny favoritt

Det er ikkje mykje tid eg har til blogging for tida, men eg les litt skjønnlitteratur innimellom likevel. No vil ein merksam lesar leggje merke til at eg har fått eit nytt element inn på Mine favorittar-lista, nemleg Geir Gulliksens Våkner om natten og vil noe annet som kom på Oktober i 2001. Denne vart eg tipsa om her, og eg er like begeistra som Thomas over henne. Dette blei lesesirkelboka vår til neste gong, og eg er spend på om dei andre liker henne like godt som eg.

4 kommentarer:

Thomas sa...

Kult! Det er jo en stilig bok. =)

Anonym sa...

Savner deg...

Tove sa...

Tusen takk for det, leselama! Den kommentaren trengde eg akkurat no. Det er dessverre ikkje sjangs i havet til at eg skal få krefter til å blogge før i midten av juni, men eg håper at kreftene kjem att då, i alle fall. Då er eksamen over... Men når ein er sakna, er det som kjent lettare å kome tilbake. God vår/sommar!

Anonym sa...

Åh, eksamen! Der har du min fulle forståelse og sympati. Jeg har hatt noen sånne vårer jeg også...

Veldig godt å høre at du har tenkt å aktivisere bloggen igjen! Det gleder jeg meg til. Og det er slettes ikke så dumt for en bloggleser å ha noe å glede seg til. :-)

Stort lykke til med de viktige eksamensdatoene - håper det går riktig godt! En nydelig forsommer til deg også.