onsdag 10. oktober 2007

Nestennedlegging

I førre veke var det like før eg la ned heile bloggen. Men no er eg glad for at eg ikkje gjorde det likevel. Og glad for fine tilbakemeldingar frå kollegaar og andre bloggarar. Og sidan den "gamle" skattkista mi nyleg blei etterlyst, er det på tide å vise henne fram her. Den gamle skattkista er ei liste. Eller rettare: Mange lister. Og det er lettare å oppdatere lister enn å oppdatere bloggar. Derfor vert nok den gamle skattkista oppdatert oftare enn den nye. Og sidan den gamle skattkista også er ein god arbeidsreiskap for meg sjølv, er det nok den som lever lengst.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er også glad for at du ikke la ned bloggen! Jeg er stadig innom og er veldig glad hver gang det er et nytt innlegg. Ikke føl det som et press, bare en mulighet til å glede andre de gangene du har tid og overskudd. Ikke sant? ;-) Blogger trenger litt tid for å bli riktig levende, tror jeg. Og denne bloggen fortjener virkelig å få leve. :-)

Fin-fine lister du har. Jeg nikket og nikket og nikket. ;-)

Tove sa...

Takk for fine ord! :-) Det var nok det presset eg følte som gjorde at eg nesten la ned. Øver meg på å ikkje føle press... ;-)