mandag 30. juli 2007

Nils-Øivind Haagensen: Nils-Øivind Haagensen skriver



Dedikasjonen i denne boka er nydeleg:



i "Oder" skriver Fernando Pessoa til Chloe og Lydia, i "En følsom tid" skriver Rune Christiansen til Kristin og Heidi og Marianne, i "Fødselsdagsbrev" skriver Ted Hughes til Sylvia Plath, i "Ariel" skriver Sylvia Plath til Ted Hughes, i "The pill versus the springhill mine disaster" skriver Richard Brautigan til Marcia Pacaud fra Montreal, i "Los conjurados" skriver Jorge Luis Borges til Maria Kodama, i "Moy sand and gravel" skriver Paul Muldoon til Dorothy, i "Det omöjliga" skriver Göran Sonnevi til Lena, i "Isla negra" skriver Pablo Neruda til Terusa og Rosaura og Delia og Josie Bliss og her skriver jeg til deg, søta



Dette er ei lita bok, ei diktsamling i følge forlaget og forfattaren. Ikkje alle tekstane som ser ut som dikt etter mine (snevre?) omgrep. Men dei er nydelege. Små kjærleikserklæringar frå Nils-Øivind til Anna, anten i form av brev, dikt eller andre småtekstar. Eg har lese boka frå perm til perm (rettare sagt: Eg er ikkje heilt ferdig enno, men det er på det viset eg les henne i alle fall), men ho må nytast i små porsjonar om gongen, så eg har vel brukt 2-3 veker på henne til no, og lese andre bøker innimellom. Sjølvsagt er også mange av einskildtekstane vakre i seg sjølv, men som eit heile vert det ei lita forteljing om desse to, Anna og Nils-Øivind. Les og nyt!

Ingen kommentarer: